Yrd. Doç Dr. Esra Ercan BİLGİÇ
İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi, Medya Bölümü öğretim üyesi.

Birol Şevki TAVLI
İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi, Medya Bölümü araştırma görevlisi.

Yasemin URKAYA (C-LAB)
Medya ve İletişim Sistemleri Son Sınıf Öğrencisi
“Tüm medya araçları günümüzde hızla dijitale dönüşüyor. Bu dünyanın içine doğan çocukların yeni alışkanlıklarını incelemek, onlara göre daha az “dijital” olan ebeveynleriyle aralarındaki ilişkiyi güçlendirmek için bu alanda çalışan tek akademik kaynak olan “Dijital Medya ve Çocuk” platformunda yer alıyorum.”

Mert OFLUOĞLU (C-LAB)
Medya ve İletişim Sistemleri Son Sınıf Öğrencisi
“Dijital Medya ve Çocuk projesinde, ebeveynleri çocuklarının dijital medyayla ilişkisi konusunda bilgilendirmeyi, onlara çocuklarını yönlendirerek dijital medyayı doğru kullanmalarını sağlayacak ipuçları vermeyi amaçlıyoruz. İçeriklerimiz ebeveynleri  “böyle bir şey de varmış, dikkat etmeliyim” diye düşündürtmeye yönelik.”

İrem BAYER (C-LAB)
Medya ve İletişim Sistemleri Son Sınıf Öğrencisi
“Bu dönem içerisinde bulunduğum bu projedeki amacım, yaptığım bilimsel araştırmalar ve onları destekleyen akademik verilerilerle ebeveynlere çocuklarının dijital medya ile olan ilişkisine ışık tutmak, onlara rehberlik edip bilinmeyenleri veya yanlış bilinenleri aktarmaktır. Bu sayede ebeveynlerin edindiği her donanımlı bilgi doğrultusunda çocukların daha bilinçli yetişeceğine inanıyorum.”

Başak TUNÇALP (C-LAB)
Medya ve İletişim Sistemleri Son Sınıf Öğrencisi
“Dijital Medya ve Çocuk kendi alanındaki bilgileri en güncel ve rasyonel şekilde insanlara ulaştırmayı amaçlayan bunun için çalışan bir kaynak. Amacı ebeveynlere çocuklarının gelişimlerinde yardımcı olarak aynı zamanda dijital medya ideolojisini doğru şekilde aktarabilmek.”

Ayça SARIYILDIZ (C-LAB)
Medya ve İletişim Sistemleri / Sosyoloji Çift Ana dal Programı Son Sınıf Öğrencisi
“Günümüzde dijital medya kullanımının hayatımızın her anında oldukça arttığını söylemek mümkün. Sadece yetişkinlerin değil çocukların da kullandığı dijital medyanın bilinçli, güvenilir, sağlıklı içerikler ile öznelere sunulmasının önemli oldu

ğunu düşünüyorum. Bu bağlamda Dijital Medya ve Çocuk ekibinde yer alarak, toplumun ve dünyanın geleceği olan çocuklara ebeveynleri tarafından “yönledir” mantığı ile yol göstermesine katkı sağlamak istiyorum.”

Selen AĞGEZ (IIW)
Çocuk gelişimi bölümü / Televizyon Haberciliği Ve Programcılığı 3. Sınıf Öğrencisi
“Dijital medya çocuk projesi çocukların dijital medyayı nasıl daha doğru kullanabileceklerini hakkında aileleri en iyi şekilde yönlendiren bir projedir. Dijital medya ve çocuk  projesinin stüdyo programlarında  çocukların dijital medyayı nasıl  doğru bir şekilde kullanabileceklerini ve dijital medyanın çocuk üzerinde faydalı ve zararlı yanlarını uzman kişilerle ailelere duyurmak için bu projedeyim.”

Melis ÖNER (C-LAB)
Televizyon Haberciliği ve Programcılığı Son Sınıf Öğrencisi
“Günümüzde teknolojinin ilerlemesiyle karşımıza çıkan, çocukların dijital medyayı nasıl kullandığı sorununa en doğru yaklaşımı yapan bu projede bulunmaktan, ebeveynlerin akademik araştırmalara dayanan bilgiler ışığında çocuklarını doğru yönlendirmelerine yardımcı olmaktan ve buna katkı sağlamaktan büyük keyif duyuyorum.”

Simay YILMAZ (C-LAB)Medya ve İletişim Sistemleri Son Sınıf Öğrencisi
“Daha önce Çocuk Hakları Komitesi’nde çalıştığım ve farklı çocuk projelerinde yer aldığım için bunun yanında uzun zamandır da dijital medya üzerinden işler yaptığım için bu denli yararlı

bir mecranın parçası olmayı ve Dijital Medya ve Çocuk projesine katkı sağlamayı çok istiyorum. Türkiye’de dijital medya ve çocuk konusuna değinen en etkili ve güvenilir kaynakta yer alarak yeni içerikler üretmeyi ve daha çok kişiye sesimizi duyurabilmeyi hedefliyorum.”

Eda TÜRKOĞLU (C-LAB) 
Medya ve İletişim Sistemleri Son Sınıf Öğrencisi
“Değişen ve gelişen dünyamıza, çocukları ve aileleri adapte etmede kılavuzluk etmesi ve çocukların dijital medyada nasıl yönlendirilmesi gerektiğini akademik makalelerle bize anlatması sebebiyle bu projede yer almak istedim.”

Zeynep ZATİ (C-LAB)
Medya ve İletişim Sistemleri Son Sınıf Öğrencisi”Günümüz dijital çağında, dijital tüketimin küçük yaşlara kadar inmesi ilgimi çeken bir durumdu. Konu olarak dikkatimi çekmesinin yanında ülkemizde bu konuyla ilgili gerçek bilgilere sahip olabileceğimiz tek platform olmasından dolayı da bu özel projede yer almak istedim.”

Dila Naz KELEKÇİ (C-LAB)
Medya ve İletişim Sistemleri Son Sınıf Öğrencisi
“Dijital çağda ebeveynlerin ve eğitimcilerin gelecek nesilleri doğru yönlendirmeleri açısından iyi birer dijital okuryazar olmaları gerekiyor. Dijital Medya ve Çocuk, doğru içeriğe yönlendirme konusunda yararlı ve detaylı bir platform. Doğru bilginin yayılması ve dijital medyanın doğru kullanımı için bu projedeyim.”

Sezin KATALON (C-LAB)
Medya ve İletişim Sistemleri Son Sınıf Öğrencisi
“Günümüzde onlarca farklı kanal sebebiyle medya tüketimi çok küçük yaşlardan başladığı için, ebeveynler çocukların kullandığı yeni medya araçlarına ve kavramlara yetişmekte zorlanıyor. Dijital Medya ve Çocuk projesinde üreteceğim içeriklerle ebeveynler için güncel ve güvenilir bir bilgi kaynağı oluşturmayı hedefliyorum.”

Gönüllü katkıları için teşekkürler:

Öğr. Gör. Oğuz YENEN, İstanbul Bilgi Üniversitesi Medya Bölümü – RGB TV

Öğr. Gör. Alper ÖZÇAKIR, İstanbul Bilgi Üniversitesi Medya Bölümü – RGB TV Yayın Direktörü

Öğr. Gör. Ayşegül ERTEKİN ÖZÇAKIR, İstanbul Bilgi Üniversitesi Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Araş. Gör. Dilek GÜRSOY, İstanbul Bilgi Üniversitesi Medya Bölümü